Over Hybrix
Hybrix is een Intelligent Contact Center waar kwalitatief hoogwaardige leads worden gegenereerd.
We zijn in 2005 gestart en gestaag gegroeid tot een team van 35 FTE en 140 vaste klanten. Het was van tevoren niet uitgedacht, maar al snel bleek dat we bij uitstek sterk zijn in leadgeneratie voor ICT-leveranciers. In 2010 bestond 30% van ons klantenbestand uit ICT-partijen, dit aandeel is inmiddels gegroeid tot wel 90%.
Al 15 jaar leadgeneratie voor ICT
Onze kennis van de ICT gaat ver
Denk aan onderwerpen als:
ERP
Finance
Telecom/VOIP
CRM
BI
DMS
WMS
HRM
Back-Up
Hardware
SaaS
PaaS
IaaS
SAM
License Management
Disaster Recovery
Near & Offshore
Security
No & Low Code
Waarom Hybrix?
Buitengewoon veel kennis van en ervaring met ICT-proposities
Alleen betalen voor leads waar je akkoord op geeft
We geven bij elke lead de mogelijkheid om deze binnen 1 week te valideren; uitsluitend akkoord bevonden leads zijn facturabel.
Leadgeneratie; een permanent proces
Hybrix ziet leadgeneratie als een permanent proces. We werken met nadruk niet op basis van campagnes of projecten.
Nurturing van leads
In de praktijk zien we dat leads die ontstaan uit de eerste belronde echte ‘lucky shots’ zijn. De beste leads ontstaan na een doorloopperiode van jaren, goede nursing is essentieel
Kick-off briefing
Samen stoppen we veel effort in de kick-off briefing. We kijken naar de propositie en USP’s. Een vast team van Agents gaat voor u aan de slag. De informatie uit de kick-off geeft ze de juiste input en inspiratie.
Prospect kwalificatie aan de hand van de BANT-criteria:
- Budget: Hoeveel heeft de prospect te besteden?
- Authority: Is de contactpersoon beslissingsbevoegd, of heeft hij/zij invloed?
- Need: Welke behoeften heeft de prospect op het gebied van ICT?
- Timeframe: In welke tijdsperiode zal de prospect een oplossing aan willen schaffen.
Uitgebreide eigen database
We beschikken over een uitgebreide eigen database. Effectieve leadgeneratie begint bij een slimme bepaling en optimale selectie van de doelgroep.
Voorbeeld van segmentatiecriteria
- SBI-code
- aantal werknemers
- aantal werkplekken
- financieel pakket
- ERP-pakket etc.
Daarnaast is matching van data mogelijk
130.000+ prospects
We hebben ieder jaar contact met meer dan 130.000 organisaties. Ieder van deze organisaties heeft haar eigen ICT-projecten geagendeerd. Door regelmatig contact te hebben 'nurturen' we deze leads.
Altijd starten met een pilot
We starten altijd met een Pilot van twee tot drie maanden. In deze periode gaan we bewijzen wat we waard zijn. Hierna geeft de klant een ‘Go’ of ‘No Go’ voor een structurele samenwerking.
Werknemers hebben een ICT achtergrond
Vast aanspreekpunt
Als klant heb je altijd een vaste contactpersoon. Deze begeleid het team van Agents die voor je bellen. Agents zijn bij ons vast in dienst en hebben brede kennis op het gebied van ICT.
Referenties
Bedrijven voor wie wij succesvol leads hebben gegenereerd
Wat klanten over ons zeggen
"Elk goed gevoerd koud belletje kan het begin zijn van een mooie, langdurige klantrelatie. Elke dag weer nieuwe kansen!"
Oprichter Gerwin van de Belt
"Elk goed gevoerd koud belletje kan het begin zijn van een mooie, langdurige klantrelatie. Elke dag weer nieuwe kansen!"
Oprichter Gerwin van de Belt
"Ik geloof in het nursen van Prospects. Een Prospect die nu niet in de markt is, kan met goede nurturing een uitstekende kans zijn voor de toekomst"
CCO Laurens van de Belt
Contact & vragen
Hybrix | Intelligent Contact Center
Heeft u vragen of interesse?
Of wilt u een pilot starten?
Neem dan contact op. Of laat uw vraag achter via het contactformulier.
Contact
T: 038-460 53 13
E: contact@hybrix.nl
Bezoekadres:
Popovstraat 40
8013 RK Zwolle
(Bekijk op kaart)
Postadres:
Postbus 1516
8001 BM Zwolle
KVK 04074201