Over Hybrix

Hybrix is een Intelligent Contact Center waar kwalitatief hoogwaardige leads worden gegenereerd.

We zijn in 2005 gestart en gestaag gegroeid tot een team van 35 FTE en 140 vaste klanten. Het was van tevoren niet uitgedacht, maar al snel bleek dat we bij uitstek sterk zijn in leadgeneratie voor ICT-leveranciers. In 2010 bestond 30% van ons klantenbestand uit ICT-partijen, dit aandeel is inmiddels gegroeid tot wel 90%.

Al 15 jaar leadgeneratie voor ICT

Onze kennis van de ICT gaat ver

Denk aan onderwerpen als:

ERP
Finance
Telecom/VOIP
CRM
BI
DMS
WMS
HRM
Back-Up
Hardware

SaaS
PaaS
IaaS
SAM
License Management
Disaster Recovery 
Near & Offshore
Security
No & Low Code

Waarom Hybrix?

Buitengewoon veel kennis van en ervaring met ICT-proposities

Alleen betalen voor leads waar je akkoord op geeft

We geven bij elke lead de mogelijkheid om deze binnen 1 week te valideren; uitsluitend akkoord bevonden leads zijn facturabel.

Leadgeneratie; een permanent proces

Hybrix ziet leadgeneratie als een permanent proces. We werken met nadruk niet op basis van campagnes of projecten.

Nurturing van leads

In de praktijk zien we dat leads die ontstaan uit de eerste belronde echte ‘lucky shots’ zijn. De beste leads ontstaan na een doorloopperiode van jaren, goede nursing is essentieel

Kick-off briefing

Samen stoppen we veel effort in de kick-off briefing. We kijken naar de propositie en USP’s. Een vast team van Agents gaat voor u aan de slag. De informatie uit de kick-off geeft ze de juiste input en inspiratie. 

Prospect kwalificatie aan de hand van de BANT-criteria:

  • Budget: Hoeveel heeft de prospect te besteden?
  • Authority: Is de contactpersoon beslissingsbevoegd, of heeft hij/zij invloed?
  • Need: Welke behoeften heeft de prospect op het gebied van ICT?
  • Timeframe: In welke tijdsperiode zal de prospect een oplossing aan willen schaffen.

Uitgebreide eigen database

We beschikken over een uitgebreide eigen database. Effectieve leadgeneratie begint bij een slimme bepaling en optimale selectie van de doelgroep.

Voorbeeld van segmentatiecriteria

 

  • SBI-code
  • aantal werknemers
  • aantal werkplekken
  • financieel pakket
  • ERP-pakket etc.

Daarnaast is matching van data mogelijk

130.000+ prospects

We hebben ieder jaar contact met meer dan 130.000 organisaties. Ieder van deze organisaties heeft haar eigen ICT-projecten geagendeerd. Door regelmatig contact te hebben 'nurturen' we deze leads.

Altijd starten met een pilot

We starten altijd met een Pilot van twee tot drie maanden. In deze periode gaan we bewijzen wat we waard zijn. Hierna geeft de klant een ‘Go’ of ‘No Go’ voor een structurele samenwerking.

Werknemers hebben een ICT achtergrond

Het gros van onze werknemers heeft een ICT-achtergrond. Het is een enorme pre als je tijdens het uitbellen dezelfde taal spreekt als de contactpersoon.

Vast aanspreekpunt

Als klant heb je altijd een vaste contactpersoon. Deze begeleid het team van Agents die voor je bellen. Agents zijn bij ons vast in dienst en hebben brede kennis op het gebied van ICT.

Referenties

Bedrijven voor wie wij succesvol leads hebben gegenereerd

Wat klanten over ons zeggen

‘Ik heb tientallen Contact Centers geprobeerd en was behoorlijk sceptisch, de Pilot heeft me versteld doen staan’

'Ik was aangenaam verrast door de snelheid waarmee de eerste leads gegenereerd werden’

'Voor ons is een slimme database-selectie cruciaal, we bieden namelijk een Add-On op specifieke ERP-pakketten. Hybrix is de enige partij waar ik dit heb kunnen vinden’

‘Geen dure campagnekosten vooraf, alleen een afrekening per lead. What you see is what you get’

‘De mogelijkheid om elke lead te herkwalificeren creëert zekerheid voor mijn salesteam’

‘De vraag naar leads wisselt nogal eens bij ons, Hybrix is hierin erg flexibel en schaalt op en af in onderling overleg’

‘De kennis van de Hybrix-medewerkers op onze vakgebieden (DMS, Disaster Recovery en SaaS) is goed aanwezig’

"Elk goed gevoerd koud belletje kan het begin zijn van een mooie, langdurige klantrelatie. Elke dag weer nieuwe kansen!"

Oprichter Gerwin van de Belt

"Elk goed gevoerd koud belletje kan het begin zijn van een mooie, langdurige klantrelatie. Elke dag weer nieuwe kansen!"

Oprichter Gerwin van de Belt

"Ik geloof in het nursen van Prospects. Een Prospect die nu niet in de markt is, kan met goede nurturing een uitstekende kans zijn voor de toekomst"

CCO Laurens van de Belt

Contact & vragen

Hybrix | Intelligent Contact Center

Heeft u vragen of interesse?

Of wilt u een pilot starten?

Neem dan contact op. Of laat uw vraag achter via het contactformulier.

Contact

T: 038-460 53 13
E: contact@hybrix.nl

Bezoekadres:
Popovstraat 40
8013 RK Zwolle
(Bekijk op kaart)

Postadres:
Postbus 1516
8001 BM Zwolle 

KVK 04074201